Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Individualizace v hodinách prvouky na 1.stupni ZŠ
Procházková, Hana ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce má teoreticko-empirický charakter s těžištěm v empirické části. Východiskem pro řešení je aktuální požadavek na kompetentnost učitele primární skupiny pracovat s diferenciovanou skupinou žáků, zohledňovat rozdílné vzdělávací potřeby v rámci plánování, realizace i reflexe vyučování. Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem naplňují učitelé primární školy tento požadavek v hodinách prvouky. Popsat a zhodnotit naplňování tohoto požadavku při realizaci konkrétního tematického celku u několika učitelů. Pro naplnění cílů jsou využity metody obsahové analýzy, dotazování a přímého pozorování výuky. Klíčová slova Individualizace, diferenciace, prvouka, učitel primární školy, plánování vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Diferenciace a individualizace výuky nadaných žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ
Horová, Edita ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl předložit a popsat efektivní strategie a výukové metody využívané učiteli nadaných žáků s ADHD, během kterých dochází k zohledňování rozdílných vzdělávacích potřeb těchto žáků. Tato práce také uvádí, jak fakultní učitelé 1. stupně uplatňují tyto strategie a výukové metody v rámci integrované i segregované formy vzdělávání nadaných žáků s ADHD. Teoretická část práce shrnuje poznatky o problematice diferenciace, individualizace, nadání a strategiích výuky nadaných žáků. Zabývá se také specifickou skupinou nadaných žáků s ADHD, kteří jsou zařazování mezi žáky dvakrát výjimečné. Jsou zde tedy popsány i doporučované strategie pro vzdělávání žáků s ADHD. Na základě prostudování české i zahraniční literatury jsou zde vymezeny strategie a metody výuky vhodné pro nadané žáky s ADHD. Praktická část práce představuje kvalitativní výzkum provedený analýzou pozorovaných vyučovacích hodin ve třídách s nadanými žáky s ADHD a následnými hloubkovými rozhovory s učiteli těchto žáků, kteří vyučují v integrované i segregované formě. Práce se snaží zjistit, jaké strategie a výukové metody tito učitelé volí při práci s nadanými žáky s ADHD a do jaké míry jsou tyto strategie v souladu s nastudovanou literaturou v teoretické části práce. Výzkum prokázal, že tito pozorovaní učitelé často...
Individualizace v hodinách prvouky na 1.stupni ZŠ
Procházková, Hana ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce má teoreticko-empirický charakter s těžištěm v empirické části. Východiskem pro řešení je aktuální požadavek na kompetentnost učitele primární skupiny pracovat s diferenciovanou skupinou žáků, zohledňovat rozdílné vzdělávací potřeby v rámci plánování, realizace i reflexe vyučování. Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem naplňují učitelé primární školy tento požadavek v hodinách prvouky. Popsat a zhodnotit naplňování tohoto požadavku při realizaci konkrétního tematického celku u několika učitelů. Pro naplnění cílů jsou využity metody obsahové analýzy, dotazování a přímého pozorování výuky. Klíčová slova Individualizace, diferenciace, prvouka, učitel primární školy, plánování vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.